+420 556 205 559
+420 556 205 560
rozšíříme Vaše obzory
Nacházíte se: Úvod /
zpět

Servisní pracovník u zákazníka

Název rekvalifikace: Servisní pracovník u zákazníka

Číslo akreditace: MSMT-32109/2015-1/721
 
Cíl kurzu: Po ukončení kurzu bude mít absolvent možnost vykonávat práci servisního pracovníka u zákazníka. Získá znalost legislativy v této oblasti. Absolvent bude ovládat komunikační dovednosti a řešení náročných situací. Bude vědět jak vést dokumentaci administraci spojenou v této problematice.

Výstup vzdělávání:

  • Osvědčení o získání profesní kvalifikace a vykonávání zkoušky, potvrzené autorizovaným zástupcem autorizované osoby.
  • Potvrzení o účasti v akreditovaném vzdělávacím programu


                                                              
Tematické okruhy:

  • Komunikace se zákazníkem a péče o zákazníka
  • Řešení náročných situací
  • Zajištění administrace zakázky
  • Orientace v příslušné legislativě



Uplatnění: Po absolvování kurzu se účastníci mohou uplatnit v různých oborech spojených s komunikací se zákazníkem zejména v oblasti servisní práce u zákazníka.
 
zpět nahoru tisk

Referenční zákazníci

© 2011 K.I.S.S. vzdělávání s.r.o. Webdesign Eline
Formulář
Kontrolní kód

Doporučené odkazy: |  Dopravníky , Kožní klinika , Advokát , AL žebříky , Speciální konstrukce , Stříkaná izolace , Dětské boty