a) Servis jízdních kol na prodejnách

  • Orientace v základních normách a předpisech v oblasti jízdních kol
  • Charakteristika typů jízdních kol
  • Volba typu, velikosti a nastavení jízdního kola podle zákazníka
  • Předprodejní montáž jízdního kola a jeho seřízení včetně doplňků
  • Volba a výběr kompatibilních komponentů a náhradních dílů jízdního kola
  • Charakteristika elektronických a měřících systémů na jízdním kole
  • Řízení prodejního a servisního procesu v prodejně jízdních kol

 

b) Obchodní normy

  • Podstatné náležitosti kupní smlouvy, objednávky
  • Práva a povinnosti smluvních stran včetně práv plynoucích z odpovědnosti za vad
  • Rozdílné řešení náhrady škody, smlouva o obchodním zastoupení

 

c) Reklamace a odpovědnost za vady (dle nového občanského zákoníku)

  • Postup přijetí stížností, řízení reklamačního procesu
  • Práva prodejce, práva spotřebitele
  • Přijetí reklamace, náležitosti reklamačního procesu
  • Vady zjevné a skryté, oprava a výměna zboží
  • Zrušení smlouvy, lhůty k vyřízení reklamace
  • Rozdíly reklamačního procesu velkoobchodu a maloobchodu
  • Uplatňování reklamací vůči dodavatelům
  • Závěrečné ověření znalosti